søndag 13. april 2014

Mens vi venter på....

Mens vi venter på Godot, er tittelen på et absurd teaterstykke. Heldigvis venter jeg ikke på Godot, han dukker nemlig aldri opp, jeg venter på Mannen.

Det kan være en tålmodighetsprøve.

Det er en myte at menn venter på kvinner som ikke finner den helt rette kjolen, lebestiften, veska, smykkene osv., kvinner som bare skal det ene og det andre før man sammen kan fly ut døra til den ventende taxi'n, vennene, festen osv.

Innerst i veien er det Madamen som venter på Mannen. Her er det han som bare skal stryke skjorta, gå på do, fikse håret osv.

Mens jeg står i gangen med støvletter og kåpe på.

Heldigvis har jeg noe kult å se på mens jeg venter.




Denne plakaten er det flinke Surresilje som har tegna. Jeg digger hennes naive strek.





Her er det hele 596 små mennesker å studere mens jeg venter på skjortestryker'n.






Det er musikere, lesehester, strikkere, en heks, en kunstner, en brannmann, en som husker, en som slår hjul.

Jeg oppdager stadig noen nye spennende strekmennesker.

Har du lyst på samme underholdning? Jeg tror Silje fortsatt har noen plakater til salgs på lager.


Elisabeth,  venter

4 kommentarer:

  1. Så kul!! :D Fantastisk fin. ♥

    SvarSlett
  2. Dærsken, den var jaggu kul! Helt genial å ha i gangen. Her er det nok mannen som ville fått tid til å studere strekmenneskene, jeg kunne hatt en slik på vaskerommet? :)

    God søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. He he ja, fin som vente-underholdning mange steder i huset.

      Slett
  3. Jeg har ikke så mye veggplass i gangen, men plakaten høres stilig ut. :-)

    Cecilie

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...