søndag 20. desember 2009

Nattbakst

Jeg har det med å sette i gang med ting på et tidspunkt da jeg egentlig skulle gått og lagt meg. Det kan være å vaske opp, lage papirstjerne, rydde eller omorganisere sokkeskuffen.

I kveld var det julebakst. Det er kanskje ikke så uvanlig med nattbakst sånn rett oppunder jul, sikkert mange som driver med det. Vel, bakst og bakst, Fru Blom. Dette var hurtigvarianten; Ferdig kransekakedeig 10 minutter i ovnen og dyppet i smeltet kokesjokolade. Ser i alle fall at det er hjemmebakt for ikke er de like store og jammen er de nokså ujevne. "Bakeren" har prøvesmakt og det var godt i det minste.

2 kommentarer:

  1. He-he, ja det er som jeg selv skulle skrevet det. Jeg bakte også av ferdig deig, og det ble gjort en sen nattestime. Tror det er mange av oss som er "der"!!
    Ha en fin adventssøndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...