fredag 11. desember 2009

Rett ut

Ikke uvanlig at jeg sløver på sofaen en fredagskveld, men nå er det ikke frivillig. I løpet av natta begynte halsen å gjøre vondt, nesa ble tett og i løpet av dagen i dag begynte det å verke i leddene og presse på i bihulene. Nå angrer jeg bittelitt på at jeg tok svineinfluensavaksinen i går. Jeg regner med at det er den som er årsaken til "herligheten".

I følge folkehelseinstituttet er dette ganske vanlige bivirkninger etter å ha tatt Pandemrix. Så, gleden over hvor effektivt massevaksineringen i kommunen var organisert har nå blitt litt overskygget av irritasjonen over influensasymptomer. Som du skjønner, rotet i forrige innlegg har fått ligge i fred. Jeg ligger rett ut. Ja, ja, ikke noe annet å gjøre enn å vente på at det går over og prøve å la være å tenke på alt annet nyttig jeg burde gjort. Ha en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...