lørdag 27. mars 2010

Tilbake på skatten = shopping

I går kom selvangivelsen i posten og noen som forhåpentligvis har greie på det har funnet ut at Norge skylder meg 549 kroner.  Derfor dro undertegnede på shopping i selveste hovedstaden i dag, etter å ha sendt seksåringen på påskefjellet med bestemor og bestefar. Genial plan!

Og de 549 kronene holdt bare til første forretningen....Det ble jakke, kjole, bukse, sko, pute, muffinsformer, garn og  mer småtteri.



Såpass mye ble det at jeg fikk trøbbel med å bære alt og måtte heise opp posene i brysthøyde for å passere mellom to parkerte biler. Slitsomt med shopping. Prisen for å handle ting man ikke visste at man trengte er vonde skuldre etter all bæringen.


Så prøvde jeg disse skoene fra El Natura Lista.



Det skulle jeg ikke gjort, for de var jo bare SÅ gode på og nå må jeg ta et par tankerunder og finne en måte å forsvare bruken av en tusenlapp på et par sko jeg strengt tatt ikke behøver. De ble satt tilbake i hylla i dag nemlig, men neste gang.....

De er litt klumpete og oser rødvin og politiske diskusjoner, men fortalte jeg hvor utrolig behagelige de var på foten? Jeg gjorde det, ja. Ok.

Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Tøffe sko! :)))

    Jeg var også på shopping i går. Med glede over skattepengene som kommer i juni....
    Ny BH. Dyr BH. Riktig størrelse BH, for damen gadd å hjelpe meg. VerdtallekroneneBH. I dag har den vært med på Lekeland, og den gnager ikke et sted. Og puppene er der de var da vi dro også. Så virkeligverdthverkroneBH.

    *fnise*

    Og du, ikke vink heeeele Trysilvegen. Den er lang! Når dere kommer til Statoil ETTER å ha kjørt ut av Elverum (og passert skiltet til HERNES). DA kan du vinke. Vi bor et (langt og hardt, ikke min jentearm) steinkast fra Statoil'en. ;)

    Håper du får en flott kveld!

    Vibeke :))

    SvarSlett
  2. Helt utrolig hvordan det bare tuller på seg når man er på shopping. ;-)
    Fine sko! Neste gang.... ;-)
    God påske, og alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  3. Gjett hvem som har grønne sånne? Hlsen rødvin og politiske diskusjoner....Men de ER kule! Og de ER behagelige! Og rødvin ER godt!

    SvarSlett
  4. Stilige sko, har vurdert de selv :) Men er litt usikker... Blir man for fotformetsko??

    SvarSlett
  5. He he måtte le da jeg så skoene dine ,kjøpte mitt første par slike sko for 3-4 år siden da de første gang kom i butikkene siden har jeg bodd i slike sko :) Høye som lave har mange forskjellige nå :) Jeg er HEKTA kan du si,så velkommen i klubben :) :)

    Og når det kommer til selvangivelsen så her jg en fin tanke :) :)

    Til ettertanke, i disse selvangivelses tider,..: _ Det er med sex som med skattepengene..en lurer bestandig på om andre får mer en en selv.....-))

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...