onsdag 31. mars 2010

Ho peika på Ceylon og viste ein pupp

Dette er en fabelaktig god pausebok.



Sigmund Falch har samla gamle bilder og gitt de overraskende og vittige tekster.

Jeg fryder meg.

Line hadde vore oppe alt klokka fem.
Dermed var det ho som hadde på seg den rutete blusen denne dagen.


Han stod med eitt som fastfrossen.
Han kunne faen ikkje hugsa kva han brukte denne her til.

Om du følger med litt framover her på bloggen, kan et eksemplar av denne bli din - say no more, say no more.

Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Trine Bonka rakka31 mars, 2010 20:03

    Trine her. Fra mobilen. Jeg er hekta og pokkers lånepc virusinfisert. Min er på service. Lånt pc hos Elkjøp for hytteferie. Tull! Men sjekker innom deg fra mob;) Og flire av boktekst. Hvis ik du sørger for at jeg får den... Skjønner jeg at jeg må sørge for å skaffe selv:)Er nok helt i min humorgate! Klem fra nedsnødd påskehare

    SvarSlett
  2. Virkelig herlig. denne fikk jeg lyst på :D

    SvarSlett
  3. Denne var flott. Jeg følger denne bloggen:)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...