søndag 28. april 2013

Lese bruksanvisninga?

Jeg er i utgangspunktet tilhenger av å lese bruksanvisninger.

Men noen ganger kan det lønne seg å handle på instinkt.



Hadde man fulgt denne bruksanvisninga på engangsgrillen, så hadde man aldri fått varme pølser å mette magen med på skitur i påsken. 

1) Tag bort pappkartongen och övrigt emballage från grillen
2) Ställ grillen i stativet
3) Placera grillen på et icke-brennbart underlag
4) Efter ca 15 min är grillen klar for änvendning

Vel, jeg valgte å legge til et punkt 3b) Antänn grillen.

Skal jeg komme med en svenskevits? Nei, det trengs neppe.


Elisabeth 



12 kommentarer:

  1. Hehehe, Herlig! engangsgrill som varmes opp automatisk bår du pakker den opp

    SvarSlett
  2. Syns svenskevitsen VAR god;)

    SvarSlett
  3. Ha, ha, for å følge den bruksanvisningen kreves mye optimisme ;-)

    SvarSlett
  4. He, he du har et poeng.
    Da engangsgrillene var helt nytt på markedet så bygde jeg hus. Terassen på det huset har en flott innrisset firkant, av en engangsgrill hvor jeg ikke tok av pappaen på utsiden... noe jeg alltid har gjort i etter tid :)

    SvarSlett
  5. Det var nok lurt av deg å legge til et ekstra punkt. Jeg har vært borti noen tilsvarende bruksanvisninger, og noen andre som har vært direkte villedende.

    Cecilie

    SvarSlett
  6. Det er godt det fremdeles finnes mennesker som evner å tenke selv! :D

    SvarSlett
  7. Tja, selvantenning kan kanskje drøye mer enn 15 min... Bra du tok ansvar og hjalp til slik at det ble varm mat :D

    SvarSlett
  8. Jeg misliker bruksanvisninger helt og totalt. Hvis jeg får noe slikt i hånden, går hjernen i svart.

    Klem

    SvarSlett
  9. Hihi! Ser det for meg. Noen som venter, venter, venter og... venter. Og grillen blir ikke varm.

    SvarSlett
  10. Bruksanvisninger er kjekt når du ikke har tid til å måtte ta omveier med noe som ikke virker som antatt...

    Trur jeg kunne vært flinkere til å utnytte diverse dingsers potensiale om jeg hadde tatt meg tid til å lese bruksanvisningen grundig.... stadig mye å lære her i livet.

    Takk for hyggelig kommentar! Jeg følger deg gjerne videre. Både fordi jeg er spent på flodhestkjolen og fordi du jo skriver morsomt om mange ting!

    Mvh Elisabeth som bor ca "midt i veien"

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...