torsdag 1. september 2011

Usynlige følgere


Grunnen til at det i går forsvant en følger fra Innerst i veien, kan jeg bare spekulere i. Og det gjør jeg jo....Men at alle følgerne er usynlige i Internet Explorer, det klarer jeg ikke en gang å spekulere i. Jeg eier ikke stor nok teknisk innsikt til det.

Men om jeg logger meg på Firefox eller Safari, da dukker de pr. i dag 246 følgerene opp i høyremargen. Jeg ser ikke følgerne til mange andre andre blogger heller, så jeg antar altså at det er Explorer som ikke lenger er kompis med Blogger.


Vet du hvorfor de har blitt uvenner? Eller har du en trylleformel for å befri følgerne fra usynlighetskappen sin?

Elisabeth



Ser ut som jeg ikke kjenner noen intelligente mennesker - og det er jo en fornærmelse..


23 kommentarer:

  1. Følgerne dine er synlige hos meg, og jeg har Internet Explorer. Rare greier!

    SvarSlett
  2. ok. Jeg ser ikke dine følgere, Bergljot...verken i IE7 eller 8. Hvilken versjon har du da?

    SvarSlett
  3. følgerne er ikke synlig, jeg bruker firefox

    SvarSlett
  4. jeg kan nok ikke komme med noen foruftige svar, men i min firefox dukker alle dine 246 smarte følgere opp.....hihi

    SvarSlett
  5. Jammen, hvorfor synes de ikke i MIN IE8 da....?

    SvarSlett
  6. Jeg har Explorer og alle dine smarte følgere er synlig her.

    SvarSlett
  7. Vil anbefale Chrome, den snakker mye bedre sammen med Blogger, da det er Google som står bak begge deler :)

    SvarSlett
  8. jeg bruker opera, og er en av de smarte, og kan se de andre smarte. Men hadde sånne problemer en gang i tida jeg og. Da brukte jeg mozilla firefox. Har ikke hatt problemer etter jeg begynte bruke Opera, men ikke sikkert det er nettleseren som forårsaker det? Jeg vet ikke.

    SvarSlett
  9. Heisann!!

    dette skjedde meg også,men det kom tilbake etterhvert.Noen følgere melder seg av innimellom,og som regel er det ikke mer enn 1 om gangen.Jeg mistet 10 følgere på en dag syns det var litt rart...men noen kom tilbake av de også:)

    Masse tull med blogger her også,bare å være tålmodig:)

    Håper noen kan hjelpe deg mer enn jeg kan:)

    Nyt snart helg:)

    Klem på klem:)

    SvarSlett
  10. Bruker explorer, ser dine smarte følgere.... jeg er self en av dem.... :)

    SvarSlett
  11. Explorer her, og alle dine følgere er synlege.

    Men eg ser at blogger har lagt om til nytt grensesnitt, så det er vel kanskje ei forklaring at dei driv og endrar på diverse..Nei, eg
    har verkeleg ikkje peiling.

    SvarSlett
  12. Jeg bruker safari og ser alle smarte folk :)

    SvarSlett
  13. På hjemmePCen, også med Explorer, så har du ikke en eneste smart følger.

    SvarSlett
  14. Med Google Crome har du 247 følgere ;)

    SvarSlett
  15. Shy, ja og om jeg velger det nye grensesnittet så kommer det advarsel om at det ikke er 100% komp med nettleseren.

    Åshild, takk da er det ikke bare mine maskiner. Og beklager på dine vegne. :-)

    SvarSlett
  16. Inne hos meg har du 473 følgere!!
    er det ikke flott??

    selv,forstår jeg ikke greia med følgere!
    Hva er greia egentlig??

    :o)hugzzz

    SvarSlett
  17. Jeg bruker chrome,og alle er synlige.
    Ihvertfall etter at jeg trykket på oppdateringsknappen..

    SvarSlett
  18. Whitebite: He he, noen høyere? Vi kan godt diskutere dette med følgere, har et innlegg på kladd.

    SvarSlett
  19. Ja det kan du si, for jeg har ingenting å bidra med i denne saken;)

    SvarSlett
  20. Inne hos meg har du 1285 følgere!

    SvarSlett
  21. Ha ha ha, Pia. Er det flere nettlesere vi kan sjekke?

    Takk for innspill folkens. Jeg liker jo liksom IE da, og har ikke så lyst til å bytte til andre...Men skal sjekke ut litt.

    SvarSlett
  22. Jeg har Mozilla, men kan ikke se noen følgere inne hos deg :s

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...