tirsdag 26. januar 2010

Greetings from Sweden

Hotellopphold er i grunnen oppskrytt. Etter første av i alt tre hektiske møtedager i det store utland, har jeg nå installert meg på et hotellrom.

Selv om jeg har pc, tv og potetgull med dill, er det ganske kjedelig i grunnen. Kaldt er det her også. Finner ikke noe morsomt å skru på for å eksprementere med temperaturen heller..

Sto opp litt over fire i natt, ja det kan ikke kalles morgen, så jeg burde være trøtt. Det er jeg nok også, men det er jo ikke noe gøy å legge seg aleine i en hotellseng.

Heldigvis har jeg laptopen så jeg holder ut til tross for kalde tær. Trodde jeg hadde funnet en smart måte å kunne stemme på flere av de nominerte bloggene i Mammblogg Aawards 2009 ved å dra med meg laptopen rundt og koble meg til stadig nye trådløse nettverk. Det funka jo ikke og viser nok bare for en imbasil jeg er når det gjelder data bortenfor softwarekunnskap..

Ser det er mange nye innlegg på blogger rundt omkring, så nå skal jeg ta meg en skikkelig runde.
Ha det så bra!

Vickan og killen

(lånt fra visitsweden.se)

/Elisabeth

6 kommentarer:

  1. Ha noen gode møter!! Jeg er heller ikke så glad i å bo på hotell, men de neste 4/5 ukene blir det MYE reising... Borte bra, men hjemme best.)
    Jeg prøver å finne svømmemuligheter, trimrom eller kino, når jeg er ute å reiser.. Ha en fin dag, skal selv være borte i to dager, reiser til Tønsberg og videre til Porsgrunn i morgen....

    SvarSlett
  2. Hotellopphold er kjedelig, i hvert fall når det er med jobben. Og jeg kjenner også på den følelsen det er å ligge alene.

    Jeg var på hotell i hele forrige uke, og da bare gledet jeg meg til å komme hjem igjen. Det er som du sier, borte bra men hjemme best!

    Ha en fin dag og lykke til på møtene!

    SvarSlett
  3. Alene på hotell er ikke noe særlig. Godt du har med laptop ihvertfall. Kos deg så godt du kan:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Skulle gjerne hatt et døgn aleine på hotell...
    Hils Vickan ock grabben hvis du ser dem!

    SvarSlett
  5. Hehe, det er i sånne situasjoner det er gøy med alle som synes at du er SÅ heldig når du får reise i jobben :) Superkjedelig å være alene på hotell, enig med deg! Kos deg likevel og ha en fin tur :))

    SvarSlett
  6. hei Elisabeth. jobbreising er oppskrytt. jeg er også på tur denne uka. trøster meg med nettsurfing og blogglesing i ledige stunder. heldigvis er Åpent hus litt med meg på tur :). Headeren med tegningen på brukte jeg tidligere, men tok den vekk. så bildet er ikke helt nytt. Vet ikke helt om jeg skal ha bilde der, så for nå får plassen stå "ren og pen" - eller "tom" om du vil ;). Fortsatt god tur der borti sverige et sted.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...