lørdag 23. januar 2010

Trøstepremie??

Jeg har vært så heldig å vinne trøstepremien i Snøstorms konkurranse.

Derfor var forbaulsesen stor og haka tungt nedpå da jeg i dag åpnet pakka og fant alt dette:



Min første tanke var at her har stakkars Snøstorm forvekslet pakkene og hovedpremien feilaktig havnet hos meg. Kjære deg, dette er den beste trøstepremeien jeg har sett noen gang!


En superflott alfabetplakat, en motto-plakat, et bokmerke og et alfabetpostkort. Tusen, tusen takk!





Disse alfabetplakatene er jo bare supre for bokstavinteresserte barn og kanskje også for barn hvor foreldrene synes at de kunne trenge et lite puff i riktig retning for å bli bokstavinteresserte. Og kanskje også for noen av oss voksne som bare synes at den naive streken og fargene er nydelig dekor.

Plakatene finnes i gangetabell også. Der er ikke jeg helt stødig, kjenner jeg, så kanskje jeg skaffer meg en slik en? Anbefaler alle å titte innom nettbutikken til Snøstorm for flere gavetips!
Men uansett, nå har vi i hus plakat til mor og plakat til minstejenta. Keep Calm skal opp på kjøkkenveggen. Hm, men hvor skal den rosa plakaten, mon tro? Hadde seksåringen, som ennå ikke har kommet ut av den rosa prinsesseperioden, noen forslag? Hun mente først den skulle på mitt rom, men etterhvert kom hun fram til at der var det neppe var plass. Men inne på hennes rom, derimot, der var det nok plass, ja...!




Så du forresten Kometkameratene på barne-tv i dag? De lukta på tåfis for å skjerpe sansene.....Med de sirklene og den musikken fikk jeg skikkelige assosiasjoner til The Doors og det var vel ikke tåfis de lukta på?

Ha en fortsatt god lørdag, innerst i veien er det pizza på gang.


/Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Litt av en trøstepremie! Knallstilige de plakatene! En konkurranse som har gått meg hus forbi dessverre... Tror jeg må inn å bestille meg noen sånne:-)

    Hi, hi, fikk ikke med meg slutten på Kometkameratene i dag. Det var jo synd... Sliter litt med Kometkameratene; de er jo morsomme innimellom, men samtidig fryktelig irriterende.

    Kos dere med pizza!

    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis med flott premie, du også! Glad for at du og vant - det var hos deg jeg oppdaga linken til Snøstorm, og slang meg med på Give-Away i siste liten.
    Jeg er veldig fornøyd med plakatene jeg fikk.
    Ha en flott lørdags kveld!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med trøstepremien. Herlige de plakatene der. :)

    SvarSlett
  4. Neimen så koselig med omtale! :D Så hyggelig at dere likte dem. Morsomt at vesla ville ha plakatene da. :) Jenta mi er straks 4 og langt inne i den rosa perioden. Aaalt skal være rosa! Gutten min er 6 og han er helallergisk mot rosa natruligvis. Men elsker rødt. De vet hva de liker ja..

    Kometkameratene er skikkelig populære her i huset. Det var skikkelig psykedelisk i går. Jeg synes faktisk at det er morsomt å se det sammen med barna. Hender de får skikkelig latterkikk av ting de finner på. Det blir jo ekstra koselig når man momser godis mens man ser da. Litt sukkerlatterannfall får de også. (lett hysterisk latter) :) Ønsker dere en lat og trivelig søndag!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...