lørdag 8. mai 2010

Her er Elisabeths hagestemning!

Jeg måtte prøve meg på denne. Sier ikke nei til litt leking på nettet og muligheten til å vinne 10.000 kroner hos Bohus.



Hm, ble mest stemningsbilder i hagen min, ikke så mye møbler...Og i virkeligheten ville jeg ikke hatt røde puter, det går så dårlig til vår oransje husfarge.

Mens man setter sammen bilder kommer Halvor med motiverende og oppmuntrende tilrop som; "Levende lys er alltid riktig", "Ååå, dette er nesten så jeg kunne gjort det selv" og den beste; "Det her MÅ du gjennomføre på orntli"!

Halvor var dypt imponert samme hvilke snåle sammensetninger jeg prøvde meg med.

Vil du også prøve? Følg denne linken til Halvors hage.

God hagedag.

Elisabeth

6 kommentarer:

  1. Du verden så begeistret han ble da jeg fylte alle rutene med blått!! "Nesten så han skulle gjort det selv"! Ble nesten kåret til vinner der og da, jeg! :-D

    SvarSlett
  2. :) Eg brukte litt tid på dette (dvs..gjekk litt til og fra.) Da vart han litt fortvila og lurte på om eg hadde sovna... ;)
    Den brygga ned til eit koslig lite vatn hadde eg hatt lyst på!

    SvarSlett
  3. Haha - dette var artig! Såklart ble mitt RÅÅSSSA!
    Hipp hurra!

    SvarSlett
  4. Først og fremst må jeg nå konsentrere meg om bloggkommentarer, og så får vi se.....

    Det er tydeligvis mange som nå er opptatt av å pynte omkring. Her i Sør-Norge er det vel først om fremst uteplassene som får seg en ansiktsløftning.

    Klem

    SvarSlett
  5. He, he prøvde meg på denne på Facebook, og Halvor var stadig like positiv. For ei lita stund trudde eg at eg hadde talent.....
    Tusen takk for tips om Moseplassen. Den er lagt på favoritter, og inngår i pensum.
    God helg!

    SvarSlett
  6. Hagen din ble fin, E! Hvem sier at røde puter ikke passer med oransje hus? Det er jo litt "ukorrekt" - men fantastisk pent!!!
    Og denne samme Halvor la inn en bestilling igår på 4 av våre puter..... Helt sant! Det er skikkelig kompliment :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...