tirsdag 13. juli 2010

Endring i planene

I dag hadde jeg planlagt et trivielt innlegg om husbeising. Jeg skulle ta et bilde av Mannen høyt oppe i en lift. Jeg hadde til og med begynt på et passende dikt til bildet.

Høyt der oppe svever min mann
Med malerkost og malingsspann
osv.

Men det ble ikke noe beising , gitt.

Ikke kun fordi det regner, noe som er særdeles lite gunstig om man vil beise. Men først og fremst fordi liften vi leide rett og slett ikke ville smyge seg opp to trappetrinn og rundt hushjørnet hvor den var ønsket.

ZJ%E#(J%&)?"¤%/=@$6! tenkte vi da. Etter å ha halt, lirka og dytta på denne liften noen timer.


Dårlig mobilbilde fra restaurant glad i rødt

Så da ble det familielunsj på Fridays i stedet. Mettende plaster på såret, men hva gjør vi med det ubeisa huset? Søkte etter "malerdyktig akrobat" i telefonkatalogen, men fant ingen....Kanskje luftballong kan være tingen?

Elisabeth

PS. Minner om brukerundersøkelsen i høyre kolonne. Jeg er litt overraska over resultatet så langt, men i stem i vei, folkens.

9 kommentarer:

  1. Hørtes jo veldig romantisk ut å male med luftballong, men håper dere finner en annen løsning og at diktet får en ende! Lykke til!

    SvarSlett
  2. Pokkers lift, asså!
    Og hva uindersøkelsen din gjelder: jeg har stemt 1 gang på tull og fjas. Men da jeg ombestemte meg og heller vil ha HÅNDARBEID fra din kant - får jeg en frekk beskjed om at jeg ikke får stemme flere ganger. Men altså: det ligger noen usynlige stemmer fra meg (faktisk 4, mener jeg) som du må ta med i stemmetallet. Ok???

    SvarSlett
  3. Trøstemat må til når det går shit med liften! Du får ta kontakt med Tid for hjem, der er ein tøff malertype med "beinforlenger"
    Eg er fornøgd med avstemminga di. Men du viser då også gode egenskaper innan handarbeid!

    SvarSlett
  4. Det er ganske så lenge siden de kom seg til månen med både landing og fottrinn. Da må det vel være mulig å få en lift dit man vil?

    Ring NASA og spør om de har en astronaut eller to som vil til Norge en tur.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  5. Hva med å henge i tau? Kan det være så vanskelig da? Fridays-mat var kanskje et godt alternativ... ;o)

    SvarSlett
  6. Sånn kan det gå... Hva med bruskasser? :p

    SvarSlett
  7. Morsomt du nevner bruskasser, Bustenellik. Min store bragd ang. overvinning høydeskrekk var under en sånn team building med jobben. Da makta jeg å stable hele 12 bruskasser mens jeg klatra oppover dem. Jeg kunne muligens ha klart et par til, men da var tida ute. Da hadde jeg selfølgelig sikringssele, det er ikke like greit å få til ved husveggen. Heller ikke å få med seg malingsspannet oppover. ☺

    SvarSlett
  8. åh, det er så irriterende når sånt skjer!!!
    stropp fra taket? hm...kjenner jeg var tom for gode forslag!! lykke til :)
    dårlig tid til bloggsurfing i det siste her, endelig sett litt på de siste innleggene dine ;) det teppet var bare fantastisk! så flott å se på, og et utrolig minne for det heldige barnet som fikk det! me like :)
    artig brukerundersøkelse forresten ;)
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  9. Ellers har vi strålende erfaring fra mittanbud.no. Skader jo ikke å sjekke hva noen tar for jobben..

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...