lørdag 3. juli 2010

Sommerlig sommehatt

For kort tid siden vant jeg gi-borten hos Siris Design. Det var en herlig sommerhatt, perfekt til Trollet.

Og Trollet scrollet og scrollet på Siris sider, der var det mange stoff å velge mellom, puh. Og det skulle velges TO for hatten er vendbar. Sånn to for prisen av en, bortsett fra at jeg ikke hadde betalt noe for den i form av penger. Så to gaver, altså. Tjohoooo.

Valget falt til slutt på et rødt stoff med hvite blomster.




Og et herlig mønstret retrostoff med oransj bunn.


Så nå matcher også Trollet husveggen her, he he.

Når sant skal sies, så var jeg litt overraska over hennes valg. Dette er jo langt fra Hello Kitty og dens like. JEG kunne valgt disse to stoffene.

Og hatten kom på hodet med en gang og har vært flittig brukt de tre dagene den har hatt sitt hjem innerst i veien.

Trollet har alltid vært glad i hatter, luer, briller, votter osv. Har aldri hatt problem med at hun har dratt av seg sånne ting, som jeg forstår mange foreldre opplever med mindre barn.

Og denne herlige sommerhatten er intet unntak, den har sittet på selv om det ikke har vært sol. Det er jo sommer!

Elisabeth

PS. Og jeg har visst brukt opp vinnerlykka, ingen lottogevinst i kveld....

8 kommentarer:

  1. Kul hatt!! Og lotto-vinnerlykka; Synd!

    SvarSlett
  2. Stilig hatt... Jeg er på utkikk etter en slik type hatt til glunten. Jeg får se innom Siris design på tur ut fra innerst i veien... Ha en fortsatt fin lørdagskveld - dog ikke som millionær...

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Og så fine stoffer ho valgte! Bra ho står i stil til husveggen også, sånn i tilfelle sommeren kommer tilbake og ho skal sitte ved husveggen med solhatten på :) Pinlig når kles-/crocs-fargene ikkje matcher huset, syns eg..

    SvarSlett
  4. Prøvde å forandre layout nå... Ble det bra?

    SvarSlett
  5. Herlig hatt, jentungen har rett og slett god smak. Lik på mora :D

    SvarSlett
  6. Så gøy at hun liker hatten så godt:)
    Alltid fint å høre at det man har laget kan brukes!

    SvarSlett
  7. Så flott den var! Kjempegøy når man kan velge selv, og to solhatter i en pakke er jo så absolutt ikke å forakte. gratulerer med flott premie! =D

    SvarSlett
  8. Knallstilig! Og kult og praktisk at den er vendbar:-)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...