torsdag 5. august 2010

Ferietid og skrivemodus

Jeg har ferie, er hjemme og koser meg med skriving. Har så mye på hjertet, he he.

Egentlig burde jeg vel viet tid til andre mer nødvendige sysler. Plantene i krukkene ute ser ut til å trenge vann for eksempel. Men nå er det jo meldt regn, så da ordner det seg vel.

Så jeg koser meg med skrivinga mi. Det kommer innlegg om campingtrender, mislykka frisørbesøk, vidundermiddel for kløende myggstikk og håndarbeid etterhvert. Og mer til.

I går begynte jeg også på et oppussingsprosjekt. Andre bloggere pusser og maler på skatter fra loppemarkeder støtt og stadig. Innerst i veien skjer sånn aktivitet en gang hvert jubelår. Klart det må dokumenteres og jeg har begynt forberedelsen til dette oppsiktsvekkende innlegget ved å ta et obligatorisk "før-bilde". Så håper jeg bare at prosjektet blir såpass vellykka at det blir et "etter-bilde" og at det er en synlig forskjell, ha ha ha. Trollet gleder seg i allefall, ja ikke til blogginnlegget, men til pussing og maling er ferdig siden det ferdige objektet skal inn på hennes rom.

Og i hodet svirrer tekster om vesker og sko, spesielt mine praktiske postkassesko, artig middag og deilig dessert, barnekunst og sjokolade. Men bare i hodet foreløpig.

Ha en riktig god torsdag, kjære venner.

Elisabeth ♠

11 kommentarer:

  1. Gledar meg allerede! -til bloggehausten med Elisabeth. Ha ein fin dag. :)

    SvarSlett
  2. Skriv i vei, du! Gleder meg alltid til dype og rørende tekster fra din verden.
    Blogginga gjør noe med oss - jeg går også nå rundt og tar bilder av de teiteste ting: "DET kunne jeg ha blogga om!" osv...

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg under her. Du er en SKRIVER! Skriv i vei for jeg er en LESER :)

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke vente! Skriv og kos deg og nyt ferietid. Torsdag er hærlig!

    SvarSlett
  5. Ha en fin skrive dag....gleder meg

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg sitter og venter på innleggene dine :=)

    SvarSlett
  7. Her sprudler det av bloggeglede! :)

    SvarSlett
  8. Kjekt med sånne flinke skrivedamer!
    Eg jobbar forsatt med bloggen min. - Snart lei heile greia. Men er glad for alle tips eg får og har fått....
    Dersom eg dett ut av systemet, så skal eg iallefall inn her å lese med dokke andre...

    SvarSlett
  9. Jeg gleder meg, og ble særlig nysgjerrig på postkasseskoene... :D

    SvarSlett
  10. Kos deg med skrivingen din - for den er til glede for noen og enhver!!
    Og for et vakkert bilde ❀❀❀
    Fortsatt god ferie og nydelige augustdager ønskes deg!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...